Svjetski tjedan kvalitete 11. – 15. studenog 2024.
Globalna kampanja ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog tjedna kvalitete fokusirana je na teme složenosti u snalaženju u današnjem dinamičnom poslovnom i životnom okruženju.
Svijet se ubrzano mijenja, ali su istovremeno svi aspekti života i rada sve povezaniji, stoga je upravljanje u svakom smislu sve dinamičnije, a održavanje operativne otpornosti presudno je za (zdravstvene) organizacije da bi ostale konkuretne. Inovacije i prilagodljivost potrebni su u svim poslovnim modelima, bilo da se radi o proizvodima ili (zdravstvenim) uslugama.
Suočavanje s izazovima i upravljanje rizicima trebalo bi uključivati i integraciju novih tehnologija, kao što je umjetna inteligencija (AI).
Korisnici usluga očekuju od (zdravstvenih) organizacija uz brzu prilagodbu novim izazovima, održivost u smislu društvenih pitanja te brigu o okolišu.
Vodeći računa o svemu navedenom, svaka organizacija mora razmotriti na koji način načela i metode upravljanja kvalitetom omogućuju brzi odgovor na promjene, stvarajući kulturu usklađenosti kroz kontinuirano učenje i postizanje izvrsnosti.